Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Инновационные технологии в работе учителя-логопеда

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices»
Authors:
Nigmatzianova L. G. 1 , Nurutdinova L. M. 1
Work direction:
Современные технологии в образовании
Rating:
Article accesses:
841
Published in:
eLibrary.ru
1 MADOU "D/S 147 KV s tatarskim iazykom vospitaniia i obucheniia"
For citation:
Nigmatzianova L. G., & Nurutdinova L. M. (2024). Инновационные технологии в работе учителя-логопеда. Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices, 42-45. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье освещается тема использования инновационных технологий в работе учителя-логопеда. Авторами даны методические рекомендации с целью развития речи детей дошкольного возраста.

References

  1. 1. Аммосова Н.С. Самомассаж рук при подготовке детей с речевыми нарушениями к школе / Н.С. Аммосова // Логопед. – 2004. – №6. – С. 78–82.
  2. 2. Крупенчук О.И. Уроки логопеда: пальчиковые игры / О.И. Крупенчук. – Литера, 2008. – С. 32.
  3. 3. Новиковская О.А. Ум на кончиках пальцев: веселые пальчиковые игры / О.А. Новиковская. – М.: АСТ, 2007. – С. 94.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.