Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Konspekt klassnogo chasa dlia studentov, obuchaiushchikhsia po spetsial'nosti 44.02.01 Doshkol'noe obrazovanie, "Ia zdorov'e beregu, sam sebe ia pomogu"

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions»
Author:
Bechina A. S. 1
Work direction:
Исследования в образовании и образовательные практики
Rating:
Article accesses:
548
Published in:
РИНЦ
1 FSAEI of HE "Northern (Arctic) Federal University named after M.V. Lomonosov"
For citation:
Bechina A. S. (2024). Konspekt klassnogo chasa dlia studentov, obuchaiushchikhsia po spetsial'nosti 44.02.01 Doshkol'noe obrazovanie, "Ia zdorov'e beregu, sam sebe ia pomogu". Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions, 35-38. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен классный час по формированию у студентов бережного отношения к своему здоровью. Автором разработаны методические рекомендации с целью раскрытия представлений о различных аспектах здоровья личности.

References

  1. 1. Моё здоровье – моё право! [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://clck.ru/3AB7EQ (дата обращения: 15.04.2024).
  2. 2. Что такое здоровье? [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://clck.ru/3AB7Dt (дата обращения: 15.04.2024).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.