Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Tekhnologiia "Gost' gruppy" kak sposob vovlecheniia roditelei v obrazovatel'nyi protsess detei doshkol'nogo vozrasta

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions»
Authors:
Azarova I. V. 1 , Shaulskaia N. E. 1
Work direction:
Современные технологии в образовании
Rating:
Article accesses:
564
Published in:
РИНЦ
1 MBOEI K/g №53
For citation:
Azarova I. V., & Shaulskaia N. E. (2024). Tekhnologiia "Gost' gruppy" kak sposob vovlecheniia roditelei v obrazovatel'nyi protsess detei doshkol'nogo vozrasta. Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions, 7-8. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Технология «Гость группы» является одной из эффективных форм работы с семьями воспитанников. Авторами представлены методические рекомендации по объединению родителей и детей в процессе образовательной работы в дошкольном учреждении.

References

  1. 1. Лаптева Н.В. Проект «Гость группы» как одна из нетрадиционных форм работы с родителями / Н.В. Лаптева // Вопросы дошкольной педагогики. – 2020. – №9 (36).
  2. 2. Почивалова Т.А. «Гость группы» как эффективная форма взаимодействия ДОУ с родителями воспитанников / Т.А. Почивалова // Совушка. – 2020. – №2 (20).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.