Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Razvitie inzhenernogo myshleniia u detei doshkol'nogo vozrasta

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students»
Authors:
Belykh E. I. 1 , Bobrovnikova E. A. 1 , Vorotyntseva O. G. 1
Work direction:
Современные технологии в образовании
Rating:
Article accesses:
211
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 20 "Kalinka"
For citation:
Belykh E. I., Bobrovnikova E. A., & Vorotyntseva O. G. (2024). Razvitie inzhenernogo myshleniia u detei doshkol'nogo vozrasta. Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students, 28-30. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье описываются приёмы и методы развития технического творчества в дошкольном образовании. Авторами представлены методические рекомендации с целью формирования и развития инженерного мышления.

References

  1. 1. Темченко И.Б. Развитие инженерного мышления у детей дошкольного возраста / И.Б. Темченко [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://362.tvoysadik.ru/?section_id=358 (дата обращения: 13.06.2024).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.