Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Semeinoe chtenie v vospitanii mladshikh shkol'nikov

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students»
Authors:
Bezukh A. V. 1 , Dokuchaeva I. A. 1
Work direction:
Современные технологии в образовании
Rating:
Article accesses:
289
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "SOSh 2"
For citation:
Bezukh A. V., & Dokuchaeva I. A. (2024). Semeinoe chtenie v vospitanii mladshikh shkol'nikov. Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students, 25-27. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается проблема чтения книг в современном мире, в частности, совместное чтение с детьми и их родителями. Авторами предложены рекомендации от психологов и описаны результаты исследований.

References

  1. 1. Карпова Н.Л. Семейное чтение – семейная библиотерапия / Н.Л. Карпова // Школьная библиотека. – 2004. – №5. – С. 53–57.
  2. 2. Степичева Т.В. Семейное чтение. Зачем? / Т.В. Степичева // Школьная библиотека. – 2004. – №4. – С. 87–92.
  3. 3. Худякова С.Н. Семейные тайны. Как вырастить читающего ребенка / С.Н. Худякова // Библиотечное дело. – 2007. – №7. – 33 с. – EDN KUSXRV

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.