Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

School discipline

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices»
Authors:
Krasnozhon A. A. 1 , Krasnozhon I. S. 2
Work direction:
Исследования в образовании и образовательные практики
Rating:
Article accesses:
515
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Siberian State Industrial University"
2 MBEI "SOSh №6"
For citation:
Krasnozhon A. A., & Krasnozhon I. S. (2024). School discipline. Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices, 91-92. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article discusses the concept of discipline and ways to maintain control during the educational process.

References

  1. 1. Дудина М.Н. Дидактика высшей школы: от традиций к инновациям: учебное пособие для вузов / М.Н. Дудина. – М.: Юрайт, 2022. – 151 с. – (Высшее образование). – ISBN 978–5-534–00830–2 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://urait.ru/bcode/492200 (дата обращения: 21.01.2024).
  2. 2. Милорадова Н.Г. Психология и педагогика: учебник и практикум для вузов/ Н.Г. Милорадова. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Юрайт, 2023. – 307 с. – (Высшее образование). – ISBN 978–5-534–08986–8 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://urait.ru/bcode/513016 (дата обращения: 21.01.2024).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.