Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Математическое развитие детей дошкольного возраста

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices»
Authors:
Graivoronskaia O. I. 1 , Podgornaia N. V. 1
Work direction:
Современные технологии в образовании
Rating:
Article accesses:
481
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOEI K/g №53
For citation:
Graivoronskaia O. I., & Podgornaia N. V. (2024). Математическое развитие детей дошкольного возраста. Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices, 11-13. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье освещается тема математического развития детей раннего возраста. Авторами перечислены основные цели развития в соответствии с ФГОС ДО.

References

  1. 1. Корнеева Г.А. Современные подходы к обучению детей математике / Г.А. Корнеева // Дошкольное воспитание. – 2010. – №3. – С. 22–23.
  2. 2. Тихоморова Л.Ф. Развитие логического мышления детей / Л.Ф. Тихоморова. – СПб., 2004.
  3. 3. Калашникова Е.В. Развитие математических представлений у детей дошкольного возраста в свете современных требований / Е.В. Калашникова [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://clck.ru/38fEdD (дата обращения: 29.01.2024).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.