Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Konspekt obrazovatel'noi deiatel'nosti v srednei gruppe "Voda. Krugovorot vody v prirode"

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions»
Authors:
Fedotova O. S. 1 , Egorova M. G. 1 , Mikhailova L. N. 1 , Alatova T. N. 1
Work direction:
Современные технологии в образовании
Rating:
Article accesses:
866
Published in:
РИНЦ
1 MBDOU "D/S 40 "Radost'"
For citation:
Fedotova O. S., Egorova M. G., Mikhailova L. N., & Alatova T. N. (2024). Konspekt obrazovatel'noi deiatel'nosti v srednei gruppe "Voda. Krugovorot vody v prirode". Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions, 31-34. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен конспект образовательной деятельности, освещающий тему воды. Раскрываются цели и задачи работы. Авторами даны методические рекомендации по расширению знаний и кругозора детей дошкольного возраста.

References

  1. 1. Дыбина О.В. Неизведанное рядом. Занимательные опыты и эксперименты для дошкольников / О.В. Дыбина, Н.П. Рахманова, В.В. Щетина. – М.: Сфера, 2018.
  2. 2. Николаева С.Н. Юный эколог. Программа экологического воспитания в детском саду / С.Н. Николаева. – М.: Мозаика-Синтез, 2018.
  3. 3. Маршалова Т.Б. Вы слыхали о воде? / Т.Б. Маршалова.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.