Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Ispol'zovanie tekhnologii operezhaiushchego obucheniia v uchebnom zaniatii

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions»
Author:
Vlasenko I. I. 1
Work direction:
Современные технологии в образовании
Rating:
Article accesses:
344
Published in:
РИНЦ
1 MBOU "SOSh 18"
For citation:
Vlasenko I. I. (2024). Ispol'zovanie tekhnologii operezhaiushchego obucheniia v uchebnom zaniatii. Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions, 14-16. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье описано использование технологии опережающего обучения в учебном процессе. По мнению автора, задача учителя – грамотно организовать, направить, помочь, применяя инновационные, информационные и интерактивные технологии, основанные на современных приоритетах.

References

  1. 1. Ковалёва А.Г. Использование информационно-компьютерных технологий при обучении в школе / А.Г. Ковалёва. – М., 2017.
  2. 2. Лакоценина Т.П. Современный урок / Т.П. Лакоценина. – Ростов н/Д.: Учитель, 2016.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.