Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Osnovnye prichiny deviatsii v povedenii sovremennykh detei i podrostkov

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students»
Author:
Pikhtina O. A. 1
Work direction:
Развитие психолого-педагогического сопровождения в современном образовании
Rating:
Article accesses:
322
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "SOSh 12"
For citation:
Pikhtina O. A. (2024). Osnovnye prichiny deviatsii v povedenii sovremennykh detei i podrostkov. Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students, 220-222. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается девиантное поведение подростков, эмпирические методы его исследования, основные причины возникновения.

References

  1. 1. Иванов В.Н. Девиантное поведение: причины и масштабы / В.Н. Иванов // Социально-политический журнал. – 1995. – №2.
  2. 2. Змановская Е.В. Девиантология: учеб. пособие для студентов / Е.В. Змановская. – М., 2006.
  3. 3. Растим детей. Навигатор для современных родителей [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://растимдетей.рф/ (дата обращения: 09.09.2024).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.