Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Proektnaia deiatel'nost' v detskom sadu

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students»
Authors:
Ivanova O. M. 1 , Shaikhieva G. N. 1 , Akhunzianova A. V. 1 , Khar'kova O. L. 1
Work direction:
Инновационные технологии как ресурс повышения качества образования
Rating:
Article accesses:
380
Published in:
eLibrary.ru
1 MADOU "D/S 388"
For citation:
Ivanova O. M., Shaikhieva G. N., Akhunzianova A. V., & Khar'kova O. L. (2024). Proektnaia deiatel'nost' v detskom sadu. Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students, 179-180. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье отмечено, что управление проектной деятельностью в ДОУ помогает выстраивать направления, развития и образования детей, учитывая их интересы и сильные стороны, предоставляет детям возможность раскрыться и освоить новые практики.

References

  1. 1. Бухвало В.А. Общая методика развивающего обучения / В.А. Бухвало. – Рига, 2001.
  2. 2. Громыхо Ю.В. Понятие и проект в теории развивающего образования / Ю.В. Громыхо, В.В. Давыдова // Изв. Рос. акад. образования. – 2012. – №2. – С. 57–69.
  3. 3. Козлова Л.С. Организация проектной деятельности в детском саду: методические рекомендации / Л.С. Козлова. – М.: Академия, 2020.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.