Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Formirovanie ekologicheskoi kul'tury doshkol'nikov v eksperimental'noi deiatel'nosti

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students»
Authors:
Mikhalenina O. V. 1 , Semionova K. V. 1 , Firsova I. M. 1 , Stepanova O. M. 1
Work direction:
Современные технологии в образовании
Rating:
Article accesses:
212
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 4 "Beriozka"
For citation:
Mikhalenina O. V., Semionova K. V., Firsova I. M., & Stepanova O. M. (2024). Formirovanie ekologicheskoi kul'tury doshkol'nikov v eksperimental'noi deiatel'nosti. Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students, 71-73. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье предложена и описана работа по экспериментальной деятельности в ДОУ. Авторами отмечено, что экологическое воспитание дошкольников – это важный компонент в развитии и воспитании ребенка. В работе представлены результаты реализации экологического проекта.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.