Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Osobennosti myshleniia detei s narusheniiami rechi

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices»
Authors:
Molchanova A. M. 1 , Dutka V. E. 1
Work direction:
Инклюзивное образование
Rating:
Article accesses:
350
Published in:
eLibrary.ru
1 MADOU "TsRR - D/S 74 "Zabava"
For citation:
Molchanova A. M., & Dutka V. E. (2024). Osobennosti myshleniia detei s narusheniiami rechi. Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices, 223-225. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена особенностям осуществления мыслительных процессов у детей, имеющих речевые сложности.

References

  1. 1. Калягин В.А. Логопсихология: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / В.А. Калягин, Т.С. Овчинникова. – М.: Академия, 2006. – 320 с. EDN SCDUHJ
  2. 2. Лубовский В.И. Специальная психология: учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / В.И. Лубовский, Т.В. Розанова, Л.И. Солнцева [и др.]; под ред. В.И. Лубовского. – 2-е изд., испр. – М.: Академия, 2005. – 464 с. EDN QXKTYH
  3. 3. Трошин О.В. Логопсихология: учеб. пособие для студентов вузов / О.В. Трошин, Е.В. Жулина. – М.: Сфера, 2005. – 246 с. EDN QXNOOT

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.