Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Doprofessional'noe samoopredelenie i ranniaia proforientatsiia detei

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices»
Authors:
Kolesnikova N. M. 1 , Foniak M. D. 1 , Molotnikova K. I. 1
Work direction:
Современные технологии в образовании
Rating:
Article accesses:
293
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 20 "Kalinka"
For citation:
Kolesnikova N. M., Foniak M. D., & Molotnikova K. I. (2024). Doprofessional'noe samoopredelenie i ranniaia proforientatsiia detei. Updating the educational process in an educational organization. Panorama of upbringing practices, 42-43. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье освещается тема ранней профориентации детей дошкольного возраста. Акцентируется внимание на том, что отношение к профессии вырабатывается в процессе социализации личности, который охватывает и дошкольный период.

References

  1. 1. Трунова Л.В. Организация работы в ДОУ по ранней профориентации дошкольников / Л.В. Трунова [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://clck.ru/3EKWum (дата обращения: 30.10.2024).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.