Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Primenenie interaktivnoi doski v rabote s doshkol'nikami s ogranichennymi vozmozhnostiami zdorov'ia

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students»
Authors:
Muraveva E. V. 1 , Korneeva K. V. 1 , Beliaeva S. N. 1
Work direction:
Современные технологии в образовании
Rating:
Article accesses:
227
Published in:
eLibrary.ru
1 МАДОУ д/с № 210 "Ладушки"
For citation:
Muraveva E. V., Korneeva K. V., & Beliaeva S. N. (2024). Primenenie interaktivnoi doski v rabote s doshkol'nikami s ogranichennymi vozmozhnostiami zdorov'ia. Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students, 41-44. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен опыт работы по использованию интерактивной доски, о преимуществах и способах её использования в образовательной деятельности с дошкольниками. Авторами отмечены преимущества использования интерактивной доски в детском саду.

Funding Agency

Grant Number

References

  1. 1. Борисова Н.Ю. Использование ТСО на учебных занятиях / Н.Ю. Борисова [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://fgosonline.ru/wp-content/uploads/2024/09/tso-na-zanyatiyah.docx (дата обращения: 13.12.2024).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.