Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Proekt: "Shkola - moia zhizn'"

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students»
Authors:
Krylova S. A. 1 , Nikolaeva L. P. 1 , Markova T. V. 2 , Nikolaeva S. V. 2
Work direction:
Образовательный процесс в организациях общего и дополнительного образования
Rating:
Article accesses:
236
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "School №62 with in-depth study of individual subjects"
2 Моргаушская СОШ
For citation:
Krylova S. A., Nikolaeva L. P., Markova T. V., & Nikolaeva S. V. (2024). Proekt: "Shkola - moia zhizn'". Modern teacher and his role in the formation of key competencies of students, 183-188. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен план работы наставника и наставляемого. Авторами раскрываются формы организации реверсивного наставничества, в которой профессионал младшего возраста становится наставником опытного работника по вопросам новых ИКТ технологий в сфере образования.

References

  1. 1. Данилова М.В. Наставничество как средство закрепления молодежи в педагогической профессии / М.В. Данилова // Вестник Армавирского государственного педагогического университета. –2022. – №3. – С. 16–23. EDN IPITAD
  2. 2. Щуркова Н.Е. Культура современного урока / Н.Е. Щуркова. – М.: Педагогическое общество России, 2000. – 112 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.