Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Osobennosti sotsial'no-lichnostnogo razvitiia detei tret'ego goda zhizni

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions»
Authors:
Saplina I. A. 1 , Romanenko O. G. 1
Work direction:
Социальные процессы и образование
Rating:
Article accesses:
283
Published in:
РИНЦ
1 MBDOU D/S 31 "Zhuravlik"
For citation:
Saplina I. A., & Romanenko O. G. (2024). Osobennosti sotsial'no-lichnostnogo razvitiia detei tret'ego goda zhizni. Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions, 79-81. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье описано развитие социально-личностных качеств детей раннего дошкольного возраста. Представлены направления в области социального развития ребенка.

Funding Agency

Grant Number

References

  1. 1. Уругтаева Г.А. Дошкольная психология / Г.А. Уругтаева. – М., 1996.
  2. 2. Развитие общения дошкольников со сверстниками / под ред. А.Г. Рузской. – М., 1989.
  3. 3. Детская психология / под ред. Я.Л. Коломинского. – Минск, 1988.
  4. 4. Эльконин Д.Б. Детская психология (развитие ребенка от рождения до семи лет) / Д.Б. Эльконин. – М., 1960.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.