Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Методическая разработка уроков информатики в дистанционной среде

Proceeding
VI International applied research conference «Innovative technologies in science and education»
Creative commons logo
Published in:
VI International applied research conference «Innovative technologies in science and education»
Author:
Kubatova T. I. 1
Scientific adviser:
Deeva S. A.1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
2176
Published in:
eLibrary.ru
1 FSFEI of HE "Kuban State University"
For citation:
Kubatova T. I. (2016). Методическая разработка уроков информатики в дистанционной среде. Innovative technologies in science and education, 126-131. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье авторами описывается методическая разработка и возможности использования уроков информатики по теме «Кодирование информации» в дистанционной образовательной среде Moodle.

References

  1. 1. Полат Е.С. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования. – М.: Академия, 2008. – 272 с.
  2. 2. Краткое описание LMS Moodle [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.wtu.ru/
  3. 3. Аверченко Л.К. Дистанционная педагогика в обучении взрослых.: Философия образования. – М., 2011. – 322 с.
  4. 4. Тимкин С.Л. Вводный курс в информационно-образовательную среду открытого образования. – М.: Изд-во ОмГУ, 2005. – 136 с.
  5. 5. Полат Е.С. Новые педагогические технологии в системе образования. – М.: Академия, 2006. – 50 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.