Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Обзор российского рынка digital рекламы

Proceeding
III International applied research conference «Economics and management: problems, trends and future development»
Creative commons logo
Published in:
III International applied research conference «Economics and management: problems, trends and future development»
Authors:
Moiseev V. S. 1 , Pynko M. V. 1
Scientific adviser:
Kmet E. B.1
Work direction:
Менеджмент и его разновидности, диверсификация, маркетинг, ценообразование
Rating:
Article accesses:
5492
Published in:
eLibrary.ru
Cited by:
3 articles
1 FSBEI of HPE "Vladivostok State University of Economics and Service"
For citation:
Moiseev V. S., & Pynko M. V. (2016). Обзор российского рынка digital рекламы. Economics and management: problems, trends and future development, 132-140. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics
  • Cited by

Abstract

Nowadays Digital advertising has the highest rate of growth in the global advertising market. Modern advertisers every year more and more attention to interactive advertising. This article describes the main types of Digital advertising, digital advertising market in Russia condition in 2014-2015, identified the main trends in the market and propose actions promoting the International Department of Marketing and Trade VSUES.

References

  1. 1. Винничук О.Ю. Оценка востребованности программ экономического направления подготовки на рынке образовательных услуг ВПО в ДФО / О.Ю. Винничук, А.П. Захарова // Экономика и предпринимательство. – 2014. – №5–1 (46–1). – С. 238–244.
  2. 2. Записки маркетолога // Что такое естественная реклама? [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.marketch.ru/marketing_dictionary/marketing_terms_e/estestvennaya_reklama/
  3. 3. Карпова С.В. Научные труды вольного экономического общества России / С.В. Карпова, И.В. Рожков, Ю.О. Иванова // Вольным экономическим обществом России. Том 189. – 2014. – С. 414–418.
  4. 4. Кметь Е.Б. Методика расчета коэффициентов для моделей оценки бюджета продвижения компании: достоинства и ограничения // Практический маркетинг. – 2016. – №2 (228). – С. 11–17.
  5. 5. Кметь Е.Б. Управление маркетингом: Учебник / Е.Б. Кметь, А.Г. Ким. – Владивосток: Изд-во ВГУЭС, 2015. – 308 с.
  6. 6. Кметь Е.Б. Управление контекстной рекламой / Е.Б. Кметь, К.В. Пысина // Проблемы теории и практики управления. – 2013. – №10. – С. 116–122.
  7. 7. Некоммерческое Партнерство развития интерактивной рекламы IAB Russia: Официальный сайт [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://iabrus.ru/
  8. 8. Результаты второго ежегодного исследования мнений рекламодателей об интерактивной рекламе в России – IAB Russia Digital Advertisers Barometer – 2015 [Электронный ресурс] // Iab Russia Advertisers Barometer [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://iabrus.ru/projects/506
  9. 9. Экономика Рунета 2014–2015: Совместный исследовательский проект РАЭК и НИУ ВШЭ «экономики Рунета» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://raec.ru/upload/files/er15.pdf (дата обращения: 11.04.2016).
  10. 10. Экосистема Digital-рынка России на 30.03.2016 от IAB Russia [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.diges.ru/?view=magazine
  11. 11. Browse thousands of words and phrases selected by Financial Times editors and suggest new terms for the glossary // Financial Times [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://lexicon.ft.com/Term?term=digital-marketing

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.