Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Проблемы и перспективы развития образования

Proceeding
XII International Research-to-practice conference «Scientific community of students»
Creative commons logo
Published in:
XII International Research-to-practice conference «Scientific community of students»
Author:
Martynova E. I. 1
Work direction:
Педагогические науки
Rating:
Article accesses:
2421
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Siberian State Aerospace University"
For citation:
Martynova E. I. (2016). Проблемы и перспективы развития образования. Scientific community of students, 45-46. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматривается роль инновационных процессов в развитии системы российского образования.

References

  1. 1. Брегг Э. Новые идеи, которые разрушают шаблоны [Текст]: Учеб. пособие / Э. Брегг. – М.: Инфра-М, 2008. – 272 с.
  2. 2. Кузнецова С.А. Инновации: от идеи до проекта [Текст]: Учеб. пособие / С.А. Кузнецова, В.Д. Маркова. – 2-е изд., перераб. и доп. – Новосибирск.: Новосиб. гос. ун-т, 2011. – 95 с.
  3. 3. Супрун В.И. Инновации и современность [Текст]: Сб. ст. / В.И. Супрун. – Новосибирск.: Тренды, 2010. – 205 с.
  4. 4. Логинова Н.В. Проблемы и перспективы развития образования [Текст] // Проблемы и перспективы развития образования: Материалы III междунар. науч. конф. (г. Пермь, январь 2013 г.). – Пермь: Меркурий, 2013. – С. 42–44.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.