Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Природа и ее поэтический образ в воспитании нравственно-эстетических чувств

Proceeding
6th International Research and Practical Conference «Priority directions of scienceand education development». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
6th International Research and Practical Conference «Priority directions of scienceand education development». Volume 1
Authors:
Akhnovskaia S. M. 1 , Savina N. I. 1
Work direction:
Психология
Rating:
Article accesses:
2372
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU D/S 61 "Semitsvetik"
For citation:
Akhnovskaia S. M., & Savina N. I. (2016). Природа и ее поэтический образ в воспитании нравственно-эстетических чувств. Priority directions of scienceand education development, 1(4 (11)), 269-271. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В представленной статье авторами рассматривается вопрос нравственно-эстетического воспитания ребенка через восприятие красоты природы, поэтических произведений.

References

  1. 1. Ветлугина Н.А. Нравственно-эстетическое воспитание ребенка в детском саду. – М.: Просвещение, 1989.
  2. 2. Сухомлинский В.А. Сердце отдаю детям // Избр. пед. соч. – М., 1979. – Т. 1. – С. 35.
  3. 3. Бышева Е.В. Природа и ее поэтический образ в воспитании нравственно-эстетических чувств [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.secreti.info/23-2p.html (дата обращения: 23.11.2016).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.