Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Новые задачи советской школы в период развитого социализма

Proceeding
Russian National Scientific and Practical Conference «Topical issues of archeology, ethnography and history (on the occasion of centenary of the birth of V.F. Kakhovsky and the diamond anniversary of Chu-vash Archeological Expedition)»
Creative commons logo
Published in:
Russian National Scientific and Practical Conference «Topical issues of archeology, ethnography and history (on the occasion of centenary of the birth of V.F. Kakhovsky and the diamond anniversary of Chu-vash Archeological Expedition)»
Authors:
Miroshnichenko A. A. 1 , Filippova A. A. 1 , Eliseeva V. V. 1
Work direction:
Проблемы Отечественной истории
Rating:
Article accesses:
2405
Published in:
РИНЦ
1 FSBEI of HE "Aramvir State Pedagogical University"
For citation:
Miroshnichenko A. A., Filippova A. A., & Eliseeva V. V. (2017). Новые задачи советской школы в период развитого социализма. Topical issues of archeology, ethnography and history (on the occasion of centenary of the birth of V.F. Kakhovsky and the diamond anniversary of Chu-vash Archeological Expedition), 143-145. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье авторами представлен материал, который раскрывает вопрос сущности советского образования в определенный период развития государства.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.