Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

The assessment of competitiveness of advertising company (the example of LLC “Madzhenta”, Vladivostok)

Research Article
DOI: 10.21661/r-117901
Open Access
Monthly International Scientific Journal «Interactive science»
Creative commons logo
Published in:
Monthly International Scientific Journal «Interactive science»
Author:
Chireeva Ya.Yu. 1
Scientific adviser:
Isaev A.A.1
Work direction:
Экономика
Rating:
Article accesses:
4166
Published in:
doaj
eLibrary.ru
1 FSBEI of HPE "Vladivostok State University of Economics and Service"
For citation:
Chireeva Y. Y. (2017). The assessment of competitiveness of advertising company (the example of LLC “Madzhenta”, Vladivostok). Interactive science, 227-229. https://doi.org/10.21661/r-117901

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article presents the results of competitiveness analysis of LLC “Madzhenta” advertising company and its main competitors. The authors have assessed essential indicators of the company and its main rivals.

References

  1. 1. Исаев А.А. Понятие «конкурентоспособность предприятия»: проблема определения / А.А. Исаев, Т.М. Коршунова // Экономика и предпринимательство. – 2014. – №6. – С. 596–599.
  2. 2. Конкурентоспособность предприятия: методический аспект: Сб. науч. трудов / Науч. ред. Т.В. Тилиндис, А.В. Локша. – Владивосток: Изд-во ВГУЭС, 2014. – 42 с.
  3. 3. Исаев А.А. Принятия решения о покупке: эмоциональный аспект / А.А. Исаев // Практический маркетинг. – 2015. – №5. – С. 3–6.
  4. 4. Исаев А.А. Конкурентоспособность продукции как основной фактор конкурентоспособности предпринимательских структур: проблемы теории / А.А. Исаев, Л.Н. Гарусова // Экономика и предпринимательство. – 2013. – №1. – С. 271–273.
  5. 5. Исаев А.А. Оценка конкурентной силы предприятия на основе эмоциональной теории продаж / А.А. Исаев // Экономика и предпринимательство. – 2012. – №3. – С. 293–295.
  6. 6. Сайт рекламной компании ООО «Рекламные сувениры» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.krs-vl.ru/
  7. 7. Сайт рекламной компании ООО «Ирокез» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.irokez.ru/
  8. 8. Оценка конкурентоспособности торгового предприятия и разработка рекомендаций по ее повышению: Сб. науч. трудов / Науч. ред. А. Г. Ким. – Владивосток: Изд-во ВГУЭС, 2014. – 42 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.