Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
8-800-775-0902
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428005
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428005, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
8-800-775-0902
+7 (8352) 222-490
RU
428005
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Linguistic means of language influence and their representation in advertising texts

DOI: 10.21661/r-129834
Open Access
International Research-to-practice conference «Priority directions of science and education development». Volume 2
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Priority directions of science and education development». Volume 2
Authors:
Glotova T. A.1 , Alieva T.R.1
Publication date:
19.04.2017
Work direction:
Филология и лингвистика (русская литература, фольклористика, журналистика, языкознание, прикладная лингвистика и др)
Rating:
Article accesses:
1113
1 FSBEI of HPE "North Ossetia State University named after K.L. Hetagurov"
Citation:

  • {{ trans.метаданные }}
  • {{ trans.полный_текст }}
  • {{ trans.метрики }}
  • {{ trans.статья_процитирована }}

Comments({{ comments.length }})

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.