Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Motivation for students in the labor market

Research Article
DOI: 10.21661/r-130107
Open Access
Monthly international academic journal «Interactive science»
Creative commons logo
Published in:
Monthly international academic journal «Interactive science»
Authors:
Ilyuhina S. V. 1 , Izgagin I.A. 1
Work direction:
Экономика
Rating:
Article accesses:
3127
Published in:
doaj
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Ural State University of Economics"
For citation:
Ilyuhina S. V., & Izgagin I. A. (2017). Motivation for students in the labor market. Interactive science, 118-120. https://doi.org/10.21661/r-130107

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics
UDC УДК 331.101.3

Abstract

This article presents the results of socio-economic studies of University students at various levels of training. This study aims at identifying the economic motives of choice of youth in the labour market, the trends in career guidance and expectations of adaptation of students to the contemporary trends in the labour market.

References

  1. 1. Илюхин А.А. Профессиональная ориентированность молодёжи и сбалансированность рынка труда / А.А. Илюхин, С.В. Илюхина  // Интерактивная наука. – 2016. – №1. – С. 124–126.
  2. 2. Уральский государственный экономический университет, официальный сайт [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.usue.ru/
  3. 3. Илюхин А.А. Формирование новой модели развития национальной и региональной экономики: Материалы III всероссийского симпозиума по региональной экономике сборник докладов / А.А. Илюхин, Л.Н. Куклина, С.И.  Пономарева; ответственный редактор А.И. Татаркин. – 2015. – С. 71–75.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.