Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Перспективы и проблемы создания робототехнического кластера в Челябинской области

Proceeding
V International Research-to-practice Conference «Innovative technologies in science and education». Volume 2
Creative commons logo
Published in:
V International Research-to-practice Conference «Innovative technologies in science and education». Volume 2
Author:
Peleskova T. S. 1
Scientific adviser:
Tukova E. A.1
Work direction:
Экономика
Rating:
Article accesses:
1773
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Ural State University of Railway Transport"
For citation:
Peleskova T. S. (2016). Перспективы и проблемы создания робототехнического кластера в Челябинской области. Innovative technologies in science and education, 2(1 (5)), 224-226. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная статья посвящена рассмотрению сущности инновационного кластера. Авторами выявлены факторы и проблемы формирования робототехнического кластера в регионе.

References

  1. 1. Портер М. Международная конкуренция: Конкурентные преимущества стран / М. Портер. – М.: Междунар. отношения, 1993. – 896 с.
  2. 2. Смирнова Ю.В. Кластеры как фактор инновационного развития // Актуальные вопросы экономики и управления: Материалы междунар. науч. конф. (г. Москва, апрель 2011 г.). Т. I. – М.: РИОР, 2011. – С. 42–45.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.