Обзор методов оценки готовности потребителя платить за продукт или услугу
Proceeding


- Published in:
- XIV International Scientific and Practical Conference for Students «Scientific community of students»
- Author:
- Tsalkovich E. A. 1
- Work direction:
- Экономические науки
- Rating:
- Article accesses:
- 2314
- Published in:
- eLibrary.ru
1 FSFEI of HE "Financial University under the Government of the Russian Federation"
- APA
For citation:
Tsalkovich E. A. (2017). Обзор методов оценки готовности потребителя платить за продукт или услугу. Scientific community of students, 278-281. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.
- Full text
- Metrics
Abstract
В статье рассматриваются наиболее распространённые методы оценки готовности потребителя платить за продукт или услугу. Приводится краткое описание каждого метода, указываются его достоинства и недостатки. Автором оценивается точность каждого из методов исследования, описанных в статье.
References
- 1. Beau M. An Empirical Test of Pricing Techniques / M. Beau, B. Rayner // Proceedings of the 19th Annual ART Conference. – July 2008.
- 2. Lyon D.W. The price is right (or is it?) // Marketing Research. – 2002. – 14 [4]. – Р. 10–13.
Comments(0)