Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Альтернативный подход в организации многоуровневой системы контроля доступа

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Scientific studies: theory, methodology and practice». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Scientific studies: theory, methodology and practice». Volume 1
Authors:
Korotkikh A. V. 1 , Chernyshova O. A. 1
Scientific adviser:
Mirsaitov S. F.1
Work direction:
Технические науки
Rating:
Article accesses:
1481
Published in:
eLibrary.ru
Cited by:
1 articles
1 Moscow Technological University
For citation:
Korotkikh A. V., & Chernyshova O. A. (2017). Альтернативный подход в организации многоуровневой системы контроля доступа. Scientific studies: theory, methodology and practice, 1(1), 308-310. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics
  • Cited by

Abstract

Статья посвящена альтернативному подходу в организации многоуровневой системы контроля доступа. Авторы приводят пример решения реализации многоуровневой системы контроля с созданием локальной схемы подсетей и системы в целом. В данной статье не затрагиваются вопросы обучения.

References

  1. 1. Jonathan Oxer, Hugh Blemings, Practical Arduino. Technology in action. – С. 269–278.
  2. 2. Michael Margolis, Arduino Cookbook. O’REILLY. – С. 187–190, С. 451–466.
  3. 3. Victor Olifer, Natalia Olifer, Компьютерные сети.
  4. 4. Ulli Sommer, Программирование микроконтроллерных плат Arduino/Freeduino. – С. 52–78.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.