Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Языковые особенности предвыборной агитации

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Scientific studies: theory, methodology and practice». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Scientific studies: theory, methodology and practice». Volume 1
Author:
Shcherbakov K. I. 1
Work direction:
Филология и лингвистика
Rating:
Article accesses:
1718
Published in:
eLibrary.ru
1 FSFEI of HE "Kemerovo State University "
For citation:
Shcherbakov K. I. (2017). Языковые особенности предвыборной агитации. Scientific studies: theory, methodology and practice, 1(1), 385-386. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматриваются лингвистические аспекты предвыборных речей политиков. В работе также проанализировано понятие «предвыборный агитационный дискурс».

References

  1. 1. Щербаков К.Ю. Эмоциональные концепты во фразеологии современного английского языка [Текст] / К. Ю. Щербаков // Концепт и культура: Диалоговое пространство культуры: Языковая личность. Текст. Дискурс. – Гуманитарно-педагогическая академия (филиал) Крымский федеральный университет им. В.И. Вернадского, 2016. – С. 109–113
  2. 2. Щербаков К.Ю. Вербализация эмоций во фразеологии современного английского языка / К.Ю. Щербаков // Вестник Кемеровского государственного университета. – 2012. – №4–4 (52). – С. 240–244.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.