Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Young vocalist's self-knowledge of voice

Proceeding
DOI: 10.21661/r-462409
Open Access
VI International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: tendencies and future development». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
VI International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: tendencies and future development». Volume 1
Author:
Kuznetsova E. P. 1
Work direction:
Культурология и искусствоведение (теория и история культуры, музееведение и др.)
Rating:
Article accesses:
2075
Published in:
eLibrary.ru
1 Institute of Modern Art
For citation:
Kuznetsova E. P. (2017). Young vocalist's self-knowledge of voice. Science, education, society: tendencies and future development, 1, 62-66. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-462409

  • Metadata
  • Full text
  • Reviewing
  • Metrics

Abstract

The article discusses the fundamental provisions of self-discovery features the voices of budding pop singer

References

  1. 1. Антоненко Е.Ю. Речевая интонация в вокальной музыке XX–XXI веков [Текст] / Е.Ю. Антоненко // Искусство и образование. – 2010. – №2. – С. 40–48.
  2. 2. Арутюнова А.Б. Профессиональные аспекты подготовки эстрадных исполнителей (вокалистов) [Текст] / А.Б. Арутюнова // Известия Волгоградского государственного педагогического университета. – Волгоград, 2011. – №8 (62). – С. 94–98.
  3. 3. Риггз Сэт. Голос: пойте как звезды [Текст] / Сэт Риггз. – СПб.: Питер, 2007. – 128 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.