Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

On some aspects of pedagogical interpretation of the methodology for basic training of a lead vocalist

Proceeding
DOI: 10.21661/r-462624
Open Access
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Author:
Kuznetsova E.P. 1
Work direction:
Культурология и искусствоведение
Rating:
Article accesses:
1920
Published in:
eLibrary.ru
1 Institute of Modern Art
For citation:
Kuznetsova E. P. (2017). On some aspects of pedagogical interpretation of the methodology for basic training of a lead vocalist. A breakthrough in science: development strategies, 20-25. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-462624

  • Metadata
  • Full text
  • Reviewing
  • Metrics

Abstract

The article discusses the features of pedagogical interpretation of a number of basic concepts and skills that require learning beginners pop singers.

References

  1. 1. Арутюнова А.Б. Стилевые феномены эстрадной музыки [Текст] / А.Б. Арутюнова // Образование и культура: взаимодействие и пути реформирования: Сб. науч. тр. молодых ученых, аспирантов и соискателей. Вып. 2 / Под ред. П.Е. Решетникова. – Белгород: ИП Остащенко А.А., 2008. – С. 13–17.
  2. 2. Риггз С. Голос: пойте как звезды [Текст] / Сэт Риггз. – Питер, 2007. – 128 с.
  3. 3. Холопов Ю. Как петь музыку ХХ века [Текст] / Ю. Холопов // Воспитание музыкального слуха: Сб. ст. – М., 1985. – Вып. 2. – С. 60.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.