Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Liogkaia atletika

Theses of Report
Published in:
International extra-mural online conference «Health saving measures at an educational institution: effective techniques»
Authors:
Podkatilov V. N. 1 , Пасечник Ж.В. 1
Work direction:
Здоровьесберегающая инфраструктура образовательных учреждений всех типов
Rating:
Article accesses:
1954
1 Rostov State Transport University
For citation:
Podkatilov V. N., & Пасечник Ж. В. (Jan 1, 1900). Liogkaia atletika. Health saving measures at an educational institution: effective techniques. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. Retrieved April 26, 2025, from https:/interactive-plus.ru/en/article/462738/discussion_platform

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассмотрен такой вид спорта, как легкая атлетика. В работе рассказывается о том, что легкая атлетика важна для человека и, главное, доступна для всех.

References

  1. 1. Исаев А.А. Если хочешь быть здоров: Сборник. – М.: Физкультура и спорт, 1988.
  2. 2. Коробейников Н.К. Физическое воспитание. – М.: Высшая школа, 1989.
  3. 3. Мильнер Е.Г. Выбираю бег! – М.: Физкультура и спорт, 1984.
  4. 4. Озолин Н.Г. Легкая атлетика: Учебник / Н.Г. Озолин, Д.П. Марков. – М.: Физкультура и спорт, 1972.
  5. 5. Шедченко А.К. Бег для всех: Сборник. – М.: Физкультура и спорт, 1984.
  6. 6. Место и значение легкой атлетики в системе физической культуры [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.libsid.ru/legkaya-atletika/osnovi-legkoy-atletiki-kak-vida-sporta/mesto-i-znachenie-legkoy-atletiki-v-sisteme-fizicheskoy-kulturi (дата обращения: 26.06.2017).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.