Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Определение общей и моторной плотности урока физической культуры в школе

Proceeding
II International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
II International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: development prospects»
Authors:
Noskova M.P. 1 , Tomyshev E. A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
2883
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Yaroslavl State Pedagogical University named after K.D. Ushinsky"
For citation:
Noskova M. P., & Tomyshev E. A. (2017). Определение общей и моторной плотности урока физической культуры в школе. Relevant lines of scientific research: development prospects, 77-80. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье отражены результаты исследования по определению общей и моторной плотности урока физической культуры в средней школе. Обозначены актуальность и цель исследования. Приведены рекомендации по повышению эффективности проведения урока физической культуры.

References

  1. 1. ВОЗ – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.who.int/publications/ru/
  2. 2. Маргазин В.А. Медико-педагогическая направленность оздоровительной физкультуры и спорта [Текст]: Учебное пособие / В.А. Маргазин; под науч. ред. В.А. Маргазина, А.Д. Викулова. – Ярославль: Изд-во ЯГПУ, 2011. – 431 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.