Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Школьная форма из старых джинсов

Proceeding
4th International Research and Practical Conference for Pupils «Fall School Marathon»
Creative commons logo
Published in:
4th International Research and Practical Conference for Pupils «Fall School Marathon»
Author:
Kurova D. I. 1
Scientific adviser:
Martynova E. P.1
Work direction:
Технология
Rating:
Article accesses:
1919
Published in:
eLibrary.ru
1 МБОУ «СОШ №22 с УИОП – ЦО» Советского района г. Казани
For citation:
Kurova D. I. (2017). Школьная форма из старых джинсов. Fall School Marathon, 107-110. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В наше время во многих школах отменили школьную форму. Но к внешнему виду школьника все равно есть предложения: белый верх, темный низ, то есть школьную форму можно шить самим. Форма, сшитая своими руками, будет оригинальна и эксклюзивна и не имеет аналогов.

References

  1. 1. Мерцалова М.Н. Костюм разных времён и народов. – Т. 1. – М.: Академия моды, 1993.
  2. 2. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://m0da.pp.ua/img/8/istorija-spidnyci-13.jpg
  3. 3. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://tehnologia.59442s003.edusite.ru/p70aa1.htmlklassiki.ru
  4. 4. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.garderobchik.com/one_new-5skirthistory.html.http://ru.wikipedia.org/wiki/
  5. 5. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://style.passion.ru/l.php/dzhinsy.htm
  6. 6. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: recyclemag.ru›article/recycle…gap…staryh-dzhinsov…

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.