Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Взаимосвязь спорта и социальных институтов

Proceeding
XIV International applied research conference «Scientific studies: theory, methodology and practice». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
XIV International applied research conference «Scientific studies: theory, methodology and practice». Volume 1
Authors:
Voronov N.A. 1 , Балабин Н.Н. 2 , Shipov N. A. 2
Work direction:
Социология
Rating:
Article accesses:
1680
Published in:
eLibrary.ru
1 Yaroslavl Higher Military School of Air Defense of the Ministry of Defence of the Russain Federation
2 FSBEI of HE "P.G. Demidov Yaroslavl State University"
For citation:
Voronov N. A., Балабин Н. Н., & Shipov N. A. (2017). Взаимосвязь спорта и социальных институтов. Scientific studies: theory, methodology and practice, 1(3), 277-278. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье дана характеристика взаимосвязи спорта с другими социальными институтами

References

  1. 1. Воронов Н.А. Физическая культура и личность / Н.А. Воронов, Л.В. Емельянова // Роль инноваций в трансформации современной науки: Сборник статей Международной научно-практической конференции. Ч. 2. – 2016. – С. 25–26.
  2. 2. Воронов Н.А. Организация занятий по физическому воспитанию соревновательно-игровым методом / Н.А. Воронов, Л.В. Емельянова // Роль инноваций в трансформации современной науки: Сборник статей Международной научно-практической конференции. Ч. 2. – 2016. – С. 34–36.
  3. 3. Бурдье П. Начала. 1987 / Пер. с фр. Н.А. Шматко. – М.: Socio-Logos, 1994. – С. 257–275.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.