Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Организационные коммуникации как разновидность социальной коммуникации

Proceeding
XIV International applied research conference «Scientific studies: theory, methodology and practice». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
XIV International applied research conference «Scientific studies: theory, methodology and practice». Volume 1
Author:
Egorova N. A. 1
Work direction:
Социология
Rating:
Article accesses:
1761
Published in:
eLibrary.ru
1 Financial and Economic Institute of FSAEI of HPE "M.K. Ammosov North-Eastern Federal University"
For citation:
Egorova N. A. (2017). Организационные коммуникации как разновидность социальной коммуникации. Scientific studies: theory, methodology and practice, 1(3), 281-283. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлены типы и элементы организационной коммуникации, а также примеры видов организационной коммуникации.

References

  1. 1. Барков С.А. Организационное поведение: Учебник и практикум для академического бакалавриата. – М.: Юрайт, 2015. – 453 с.
  2. 2. Дорофеев В.Д. Организационное поведение: Учеб. пособие / В.Д. Дорофеев, А.Н. Шмелева, Ю.Ю. Частухина. – Пенза: Изд-во ун-та, 2004. – 142 с.
  3. 3. Литвинюк А.А. Организационное поведение: Учебник и практикум для академического бакалавриата. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Юрайт, 2014. – 527 с.
  4. 4. Организационные коммуникации как разновидность социальной коммуникации [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://studme.org/1806020322068/menedzhment/organizatsionnye_kommunikatsii_kak_raznovidnost_sotsialnoy_kommunikatsii (дата обращения: 15.11.2017).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.