Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Этапы отбора персонала на примере МБДОУ №56 «Туесок»

Proceeding
III International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice». Volume 2
Creative commons logo
Published in:
III International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice». Volume 2
Authors:
Pavlova A. N. 1 , Burakova K. S. 1
Work direction:
Экономика
Rating:
Article accesses:
1294
Published in:
eLibrary.ru
1 Gumanitarnyi institut (filial) FGAOU VO "Severnyi (Arkticheskii) federal'nyi universitet im. M.V. Lomonosova"
For citation:
Pavlova A. N., & Burakova K. S. (2017). Этапы отбора персонала на примере МБДОУ №56 «Туесок». Relevant lines of scientific research: theory and practice, 2(4), 181-184. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье отмечено что, при подборе персонала целесообразно последовательно проводить 8 этапов. Однако возможны и другие варианты. Главное – это решить базовую проблему – привлечь в организацию лучших специалистов в требуемых областях.

References

  1. 1. Архипова Н.И. Управление персоналом организации: Краткий курс для бакалавров: Учебник – М., 2016. – 224 c.
  2. 2. Департамент образования в г. Архангельске [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.arhcity.ru/?page=115%2F0 (дата обращения: 29.10.2017).
  3. 3. Научная электронная библиотека – eLIBRERY [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://elibrary.ru/defaultx.asp (дата обращения: 07.11.2017).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.