Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Коммуникативное поведение личности как основа эффективной коммуникации в организации

Proceeding
III International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
III International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice». Volume 1
Author:
Ivanova A. A. 1
Work direction:
Социология
Rating:
Article accesses:
1498
Published in:
eLibrary.ru
1 Financial and Economic Institute of FSAEI of HPE "M.K. Ammosov North-Eastern Federal University"
For citation:
Ivanova A. A. (2017). Коммуникативное поведение личности как основа эффективной коммуникации в организации. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 1(4), 235-237. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматривается коммуникационное поведение личности как один из основ эффективной коммуникации в организации.

References

  1. 1. Машков В.Н. Психология управления: Учебное пособие. – 2-ое изд. – СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2002. – 254 с.
  2. 2. Спивак В.А. Организационное поведение: Конспект лекций. – М.: Юрайт, 2011. – 207 с.
  3. 3. Коммуникативное поведение в организации [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.libma.ru/delovaja_literatura/organizacionnoe_povedenie_uchebnik_dlja_vuzov/p9.php
  4. 4. Краткий курс лекций по дисциплине «организационное поведение» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://studme.org/1584072022054/menedzhment/organizatsionnoe_povedenie
  5. 5. Коммуникативное поведение личности как основа эффективной коммуникации в организации [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://studme.org/1957041122070/menedzhment/kommunikativnoe_povedenie_lichnosti_kak_osnova_effektivnoy_kommunikatsii_organizatsii (дата обращения: 08.12.2017).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.