Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Теории мотивации и их применение в современной стоматологии

Proceeding
III International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
III International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Authors:
Zhanna S. A. 1 , Galegashvili L. N. 1 , Morozova N. A. 1 , Nesterova S. M. 1
Work direction:
Экономика
Rating:
Article accesses:
2173
Published in:
eLibrary.ru
1 Medical Institute of FSBEI of HPE "Penza State University"
For citation:
Zhanna S. A., Galegashvili L. N., Morozova N. A., & Nesterova S. M. (2017). Теории мотивации и их применение в современной стоматологии. Education and science in the modern context, 334-336. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье раскрываются основные теории мотивации. Раскрыты преимущества и недостатки теорий мотивации. Формулируются определенные модели мотивирующего характера, адаптированные к условиям стоматологического предпринимательства.

References

  1. 1. Вилюнас В.К. Психология развития мотивации. – СПб.: Речь, 2006. – 458 с.
  2. 2. Егоршин А.П. Мотивация трудовой деятельности: Учебное пособие. 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Инфра-М, 2012. – 464 с.
  3. 3. Ильин Е.П. Мотивация и мотивы. – СПб.: Питер, 2014. – 512 с.
  4. 4. Старцев Ю.Н. Менеджмент. Учебное пособие / НОУ Челябинский институт экономики и права им. М.В. Ладошина. – Челябинск, 2007. – 103 с.
  5. 5. Шапиро С. А. Мотивация. – М.: ГроссМедиа, 2008. – 150 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.