Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Концепция чистых помещений

Proceeding
International Research-to-practice conference «Priority directions of science and education development»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Priority directions of science and education development»
Authors:
Sotnikova M. V. 1 , Liubavskaia I. V. 1 , Meshcheriakova E. V. 1
Work direction:
Технические науки (электромеханика, приборостроение, машиностроение, металлургия и др.)
Rating:
Article accesses:
1598
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Lipetsk State Tecnical University"
For citation:
Sotnikova M. V., Liubavskaia I. V., & Meshcheriakova E. V. (2017). Концепция чистых помещений. Priority directions of science and education development, 203-203. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрены основные принципы концепции чистых помещений.

References

  1. 1. ГОСТ Р ИСО 14644–1-2002: Чистые помещения и связанные с ними контролируемые среды. Ч. 1. Классификация чистоты воздуха.
  2. 2. Чистые помещения / Под ред. А. Е. Федотова. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Асинком, 2003. – 576 с.
  3. 3. Уайт В. Технология чистых помещений. Основы проектирования, испытаний и эксплуатации. – М.: Клинрум, 2002. – 304 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.