Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Методические подходы к формированию и управлению маркетинговой политикой организации

Proceeding
VII International applied research conference «Economic science today: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
VII International applied research conference «Economic science today: theory and practice»
Author:
Shchelnikova A. V. 1
Scientific adviser:
Safronov A. E.1
Work direction:
Менеджмент и его разновидности, диверсификация, маркетинг, ценообразование
Rating:
Article accesses:
1337
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Don State Technical University"
For citation:

  • {{ trans.метаданные }}
  • {{ trans.полный_текст }}
  • {{ trans.метрики }}
  • {{ trans.статья_процитирована }}

Comments({{ comments.length }})

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.