Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Osobennosti ucheta raskhodov na prodazhu

Theses of Report
DOI: 10.21661/r-468804
Open Access
Published in:
International extramural online conference «Scientific dialogue: economics and management»
Author:
Romanko I. I. 1
Scientific adviser:
Smetanko A. V.1
Work direction:
Бухгалтерский, управленческий учет и аудит
Rating:
Article accesses:
1528
1 Institute of Economics and Management of Structural subdivision of FAEI HE “V.I. Vernadskiy Crimean Federal University”
For citation:
Romanko I. I. (Jan 1, 1900). Osobennosti ucheta raskhodov na prodazhu. Scientific dialogue: economics and management. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-468804

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматривается отражение расходов на продажу в финансовой отчетности организации. Описана методология признания расходов на продажу и их дальнейшее списание на соответствующие счета.

References

  1. 1. Анциферова И.В. Бухгалтерский финансовый учет: Учебник / И.В. Анциферова. – М.: Дашков и К, 2015. – 553 с.
  2. 2. Сацук Т.П. Бухгалтерский финансовый учет и отчетность [Текст]: Учеб. пособие / Т.П. Сацук, И.А. Полякова, О.С. Ростовцева. – М.: Кнорус, 2016. – С. 16.
  3. 3. Финансовый учет: Учебник / Под ред. В.Г. Гетьмана. – М.: Финансы и статистика, 2011. – 816 с.
  4. 4. Федеральный закон «О бухгалтерском учёте» (с изм. и доп.) от 06.12.2011 №402-ФЗ (ред. от 28.12.2013).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.