Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Ғимараттар мен үймереттердің жауапкершілік класы

Proceeding
IX International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects»
Creative commons logo
Published in:
IX International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects»
Author:
Cuimenova M. K. 1
Work direction:
Технические науки (электромеханика, приборостроение, машиностроение, металлургия и др.)
Rating:
Article accesses:
1524
Published in:
eLibrary.ru
1 Caspian State University of Technologies and Engineering named after Sh. Yessenov
For citation:
Cuimenova M. K. (2018). Ғимараттар мен үймереттердің жауапкершілік класы. Science, education, society: trends and prospects, 196-197. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная статья повествует о классах ответственностей здании и сооружении, площадях квартир жилого здания – сумма площадей квартир здания, площадях слоев по внутренней поверхности наружной стены.

References

  1. 1. Шерешевсий И.А. Конструирование гражданских зданий. – М.: Архитектура-С, 2005.
  2. 2. Шевцова К.К Архитектура гражданских и промышленных зданий. – 2-ое изд. – М.: Стройиздат, 2000. – 239 с.
  3. 3. Маклакова Т.Г. Конструкции гражданских зданий. – М., 2008.
  4. 4. Захаров А.В. Архитектура гражданских и промышленных зданий: Гражданское здание / А.В. Захаров, Т.Г. Маклакова, А.С. Ильясов. – М.,2003.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.