Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Өндіріс ғимараттарын қайта конструкциялау

Proceeding
IV International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
IV International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Author:
Eseeva L. B. 1
Work direction:
Технические науки
Rating:
Article accesses:
1732
Published in:
eLibrary.ru
1 Caspian State University of Technologies and Engineering named after Sh. Yessenov
For citation:
Eseeva L. B. (2018). Өндіріс ғимараттарын қайта конструкциялау. Education and science in the modern context, 189-190. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена комплексному анализу строительства производственных зданий. Автор исследования рассматривает основные цели и задачи данного вида строительства с целью удовлетворения основных потребностей общества.

References

  1. 1. Власов С.В. Контроль качества строительно-монтажных работ. М.;1982.
  2. 2. Долидзе Д.Е. Испытание конструкций и сооружений М.: «Высшая школа», 1974.
  3. 3. Шевчук Д. Управление качеством М.: Гросс Медиа, РОСБУХ, 2008. – 216 с.
  4. 4. Та?ырыбы: "?имараттар мен ?ймереттерді ?айта конструкциялау" [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.uniface.kz/index.php?id=562&post=article§ion=1 (дата об-ращения: 20.02.2018)

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.