Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

The factor of social advertising in the formation of a healthy lifestyle of the population of the Republic of Burundi

Proceeding
XIV International Scientific and Practical Conference for Students «Scientific community of students»
Creative commons logo
Published in:
XIV International Scientific and Practical Conference for Students «Scientific community of students»
Author:
Inamakhoro D. 1
Scientific adviser:
Petrishche V. I.1
Work direction:
Социологические науки
Rating:
Article accesses:
1348
Published in:
eLibrary.ru
1 FSFEI of HE "I.S. Turgenev Orel State University"
For citation:
Inamakhoro D. (2018). The factor of social advertising in the formation of a healthy lifestyle of the population of the Republic of Burundi. Scientific community of students, 122-125. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article analyzes the types and features of social advertising on the valeological theme in the Republic of Burundi

References

  1. 1. Амеличкин А.В. Государственная культурная политика как фактор инновационного развития страны / А.В. Амеличкин, Д.В. Митин // Кластерные инициативы в формировании прогрессивной структуры национальной экономики. – Курск, 2017. – С. 11–14.
  2. 2. Изотов В.П. Креативный потенциал стандарта по рекламе и связям с общественностью / В.П. Изотов, И.В. Изотова, В.В. Изотов // XX международная научно-методическая конференция заведующих кафедрами маркетинга, рекламы, связей с общественностью, дизайна и смежных направлений: Сборник материалов. Ассоциация Коммуникативных Агентств России. – 2016. – С. 307–310.
  3. 3. Кулькова В.Ю. Концептуальное обоснование построения межсекторного социального партнерства // Фундаментальные и прикладные исследования кооперативного сектора экономики. – 2014. – №2. – С. 28–33.
  4. 4. Петрище В.И. Инновационность экономики региона как функция общественной потребности развития // Русский провинциальный научный журнал «Регион: системы, экономика, управление». – 2012. – №3 (18). – С. 87–93.
  5. 5. Петрище В.И. Профильная оценка развития региона в контексте устойчивого развития // Регион: системы, экономика, управление. – 2011. – №2. – С. 45–48.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.