Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Развитие креативности у детей дошкольного возраста

Proceeding
The IV national scientific and practical conference with international participation «A breakthrough in science: development strategies»
Creative commons logo
Published in:
The IV national scientific and practical conference with international participation «A breakthrough in science: development strategies»
Authors:
Kudaeva V. I. 1 , Koksharova T. V. 1 , Vatutina A. A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1586
Published in:
eLibrary.ru
1 Kindergarden №57 "Raduga"
For citation:
Kudaeva V. I., Koksharova T. V., & Vatutina A. A. (2018). Развитие креативности у детей дошкольного возраста. A breakthrough in science: development strategies, 67-68. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрены вопросы и проблемы, возникающие в процессе развития креативности у детей дошкольного возраста.

References

  1. 1. Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте – М.: Просвещение, 1991.
  2. 2. Гин С.И. Мир фантазии. Ч. 1, 2. – Гомель, 1995.
  3. 3. Сидорчук Т.А. Методы развития воображения дошкольников. – Ульяновск, 2007.
  4. 4. Семейный эксперт [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://familyexpert.ru/parents/razvit-kreativnost (дата обращения: 12.03.2018).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.