Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Rol' dvigatel'noi aktivnosti v sokhranenii zdorov'ia obuchaiushchikhsia spetsial'nykh meditsinskikh grupp

Proceeding
DOI: 10.21661/r-470355
Open Access
International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Authors:
Sokolova I. I. 1 , Malinovskaia L. S. 1 , Ermolaeva I. I. 1
Work direction:
Физическое воспитание и здоровьесберегающая деятельность
Rating:
Article accesses:
1598
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Vologda State University"
For citation:
Sokolova I. I., Malinovskaia L. S., & Ermolaeva I. I. (2018). Rol' dvigatel'noi aktivnosti v sokhranenii zdorov'ia obuchaiushchikhsia spetsial'nykh meditsinskikh grupp. Pedagogical excellence and pedagogical technologies, 335-337. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-470355

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются вопросы адаптации студентов спец. мед групп в современном обществе, подготовке их к выполнению своих профессиональных обязанностей.

References

  1. 1. Григорьев В.И. Фитнес-культура студентов: теория и практика: Учебное пособие / В.И. Григорьев, Д.Н. Давиденко, С.В. Малинина. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2010. – 228 с.
  2. 2. Ильинич В.И. Физическая культура студента: Учебник / Под ред. В.И. Ильинича. – М.: Гардарики, 2000. – 448 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.