Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Formirovanie partniorskogo vzaimootnosheniia s roditeliami vospitannikov s ONR sredstvami muzeinoi pedagogiki

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: development strategy»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: development strategy»
Authors:
Belenchuk E. A. 1 , Nikolskaia G. V. 1 , Shcheblykina N. N. 1
Work direction:
Организация воспитательно-образовательного процесса в ДОУ
Rating:
Article accesses:
1162
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 52"
For citation:
Belenchuk E. A., Nikolskaia G. V., & Shcheblykina N. N. (2018). Formirovanie partniorskogo vzaimootnosheniia s roditeliami vospitannikov s ONR sredstvami muzeinoi pedagogiki. Educational environment today: development strategy, 132-134. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье описана система работы по налаживанию партнёрских взаимоотношений с родителями воспитанников через посещение музеев Белгорода, а также создание мини-музея «Русская горница».

References

  1. 1. Шайдук Е.В. Духовно-нравственное воспитание дошкольников средствами музейной педагогики, электронная газета «Интерактивное образование» [Электронный ресурс]. – Режим доступа http://io2.nios.ru/index.php?rel=22&point=13&art=147

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.