Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Problema informatsionnoi retseptsii

Proceeding
IX International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects»
Creative commons logo
Published in:
IX International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects»
Author:
Malinina E. I. 1
Scientific adviser:
Osipova A. M.1
Work direction:
Философия (этика, эстетика, религиоведение, философия культуры, философии науки и др)
Rating:
Article accesses:
1852
Published in:
eLibrary.ru
1 Moscow Technological University
For citation:
Malinina E. I. (2018). Problema informatsionnoi retseptsii. Science, education, society: trends and prospects, 215-216. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрена проблема феномена информационной рецепции. Авторы раскрывают понятие «информационный шум».

References

  1. 1. Яскевич Я.С. Основы философии: Учебное пособие / Я.С. Яскевич, В.С. Вязовкин, Х.С. Гафаров. – Минск: Вышэйшая школа, 2011. – 304 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://e.lanbook.com/book/65271
  2. 2. Кузнецова А.В. Проблемы информации и энтропии в медиатексте: Автореф. дис. канд. филол. наук. – Ростов н/Д, 2012. – С. 9.
  3. 3. Евдокименко Е.Ю. Виды информационного шума в современном медиапространстве.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.