Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Sovremennye marketingovye strategii

Theses of Report
Published in:
International extramural online conference «Scientific dialogue: economics and management»
Authors:
Prokopeva O. A. 1 , Merzlikina I. A. 1
Work direction:
Маркетинг
Rating:
Article accesses:
1083
1 FSBEI of HE "Ural State University of Railway Transport"
For citation:
Prokopeva O. A., & Merzlikina I. A. (Jan 1, 1900). Sovremennye marketingovye strategii. Scientific dialogue: economics and management. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. Retrieved May 17, 2025, from https:/interactive-plus.ru/en/article/471871/discussion_platform

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В представленной статье авторами рассмотрен вопрос современных маркетинговых стратегий. В работе изучены основные ключевые стратегии маркетинга.

References

  1. 1. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ. – М.: Изд. дом «ВИЛЬЯМС», 2003. – С. 517–521.
  2. 2. Виханский О.С. Стратегическое управление. – М.: Изд-во «Гардарики», 2000. – С. 12–14.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.